Selamat Datang Ke Lelaman Kelas Gerek 2009

Lelaman ini ditujukan khas buat murid-murid Kelas Gerek 2008.

Kesmuanya ada 22 orang yang mempunya keunikan yang tersendiri.

Diharapkan dapat bersua lagi...

Saturday, March 29, 2008

WoW!

Apa khabar semua? Setelah sekian lama saya tidak menyertakan kiriman saya, kini saya kembali semula.

Semalam sekolah kami telah menganjurkan karnival yang cukup gah (hebat). Saya harap semua yang datang rasa seronok. Saya berkesempatan untuk pergi ke rumah hantu dan ia merupakan suatu pengalaman yang seronok. Saya berkesempatan untuk bersalaman dengan semua 'hantu' yang ada di sana. Syabas diucapkan kepada semua yang terlibat di dalam pembikinan rumah hantu itu.

Terima kasih juga kepada semua yang telah membantu menjayakan karnival semalam. Segala usaha gigih anda akan kami kenang senantiasa. Saya juga terharu apabila bekas murid saya turut hadir untuk acara sekolah kami. Ternyata mereka tidak melupakan sekolah rendah mereka.

Sehingga di pertemuan yang lain; pastikan anda mendapatkan istirehat yang secukupnya.

Sekian.


Ikhlas,

Cikgu 5Z@L

No comments: