Selamat Datang Ke Lelaman Kelas Gerek 2009

Lelaman ini ditujukan khas buat murid-murid Kelas Gerek 2008.

Kesmuanya ada 22 orang yang mempunya keunikan yang tersendiri.

Diharapkan dapat bersua lagi...

Thursday, March 6, 2008

Kegemaran Hakim






Hi kawan-kawan dan Cikgu 5z@l,



Apa khabar semua? Dah lama tak tanya khabar eh. Sekarang, saya ingin berkongsi lagu-lagu kegemaran saya iatu Dancing Queen yang dinyanyikan oleh kumpulan Abba. Lagu ini berkisarkan tetang seorang puteri yang baru umur 17 yang sedang mencari seorang putera. Si puteri suka menyanyi dan joget dalam keriangan dan kegembiraan. Dan semua bersama cikgu 5z@l, jangan lupa tonton cerita Menyulam Harapan pada hari Selasa. Saya pun ada buat filming tau!

Tiada orang yang dilahirkan bodoh walaupun mereka tidak pandai.Harap berjaya dalam PSLE dalam tahun yang mencabar ini!( jangan dilupa)

Penghormatan daripada,

Mohd.Nurkakim

Darjah 6. Love. Sekolah Rendah Telok Kurau.






2 comments:

kelasgerek said...

Apa khabar, Hakim?

Terima kasih di atas gambar-gambar kiriman anda. Di negara manakah gambar pertama diambil? Mungkin boleh berkongsi dengan yang lain. Tentu seronok dapat bercuti.

Sehingga di ruang yang lain...

Ikhlas,

Cikgu 5Z@L

kelasgerek said...

eh... aku pun nak pergi. Tempat style,aku pun......tidak tahu nak cakap apa lagi. Lain kali ajak aku babe. kk bye
Yo bro,
@/\/\r H@/\/\z@h