Selamat Datang Ke Lelaman Kelas Gerek 2009

Lelaman ini ditujukan khas buat murid-murid Kelas Gerek 2008.

Kesmuanya ada 22 orang yang mempunya keunikan yang tersendiri.

Diharapkan dapat bersua lagi...

Wednesday, March 19, 2008

LAGU P.RAMLEE YANG SAYA GEMARI

ASSALAMMUALAIKUM CIKGU DAN KAWAN-KAWAN,

Saya hendak berkongsi sesuatu dengan kamu semua. Saya ada sebuah lagu yang amat saya gemari. Lagunya ialah 'HAI UBAT'. Lagu ini dinyanyikan oleh P.Ramlee,AR Tompel dan Ibrahim Din.Lagu ini dipetik dari cerita DO RE MI. Lagu ini mengenai tiga orang sahabat membuat ubat mereka sendiri. Mereka melakukan sedemikian kerana mereka inginkan wang. Itulah sahaja saya hendak berkongsi. Jika sesiapa yang belum menonton cerita ini , jika ada kesempatan tontonlah kerana ceritanya sangat kelakar dan menghibur hati.SEHIGGA KITA BERTEMU LAGI.

SEKIAN,

WASSALAMMUALAIKUM


DITULIS OLEH SYED ILYAS

No comments: