Selamat Datang Ke Lelaman Kelas Gerek 2009

Lelaman ini ditujukan khas buat murid-murid Kelas Gerek 2008.

Kesmuanya ada 22 orang yang mempunya keunikan yang tersendiri.

Diharapkan dapat bersua lagi...

Monday, March 31, 2008

Pengalaman saya yang tidak akan dilupakan

Hi kawan-kawan saya.Harap semua faham apa ini dicerita.Pengalaman ini terjadi dirumah saya. Saya masih kecil dan tidak tahu apa-apa. Satu hari saya terjumpa satu orang(atau jin) dirumah dapur saya. Ia berwarna hitam tetapi saya boleh nampak kerana ia terdekat dengan saya. Saya ingat itu kakak saya yang hendak memeranjatkan saya. Saya pun berasa marah dan memarahi orang(atau jin)itu. Benda itu terus sembunyi. Saya pun masuk ke bilik kakak saya. Tiba-tiba ternampak kakak saya. Saya pun terperanjat dan berasa takut. Saya memceritakan kepada kakak saya, dia pun berasa takut.

Daripada

@/\/\!R H@/\/\2@H

3 comments:

kelasgerek said...

Tak takut pon!!!!!!!!!! Aku macam nak tertidur tau! zzzZZZZZZ! Sebernanya, itu bukan jin tau, itu ialah cik pon...! Kenapa tak sampai nak baca DOA AYAT KERUSI!
.
.
.
Aku tahu lah kau masih kecil tak tahu nak baca. Hoi, aku pun boleh baca tau masa tu!!
OK dah. Tak payah nak comment lagi!
Sekali lagi, WASSALAM

Daripada temanmu,
Hakim.................................................................

kelasgerek said...

mir, seramnya best tak?

kelasgerek said...

mir, seramnya! best tak?