Selamat Datang Ke Lelaman Kelas Gerek 2009

Lelaman ini ditujukan khas buat murid-murid Kelas Gerek 2008.

Kesmuanya ada 22 orang yang mempunya keunikan yang tersendiri.

Diharapkan dapat bersua lagi...

Saturday, March 8, 2008

Hari Dua

Hari ini saya pergi ke Esacpe Theme Park.
Saya bermain 'Bumper Boats'. Dalam permainan itu saya mesti menyembur air kepada orang disekeliling. Dan saya menunggang sebuah menuggang menggetarkan jiwa yang bernama 'Rainbow'. Di atas menunggang mengetarkan jiwa itu saya boleh lihat apa yang di atas pokok-pokok.

Amin, master of all battleships and defender of worlds
Signing Off :)

1 comment:

kelasgerek said...

Wah! Tentu menarik berada di Taman Bertema Escape. Sudah lama saya tidak ke sana. Mungkin saya akan ke sana apabila bangunan baru selesai dibangunkan.

Terima kasih kerana berkongsi pengalaman anda, Amirulamin.

Ikhlas,

Cikgu 5Z@L