Selamat Datang Ke Lelaman Kelas Gerek 2009

Lelaman ini ditujukan khas buat murid-murid Kelas Gerek 2008.

Kesmuanya ada 22 orang yang mempunya keunikan yang tersendiri.

Diharapkan dapat bersua lagi...

Thursday, March 27, 2008

Pengalaman yang Ilyas tidak dapat lupakan!!!!!

ASSALAMMUALAIKUM CIKGU DAN KAWAN-KAWAN,

Pengalaman yang saya tidak dapat lupakan ialah apabila tulang kaki saya retak. Kejadian ini belaku pada tahun lepas. Masa itu,saya dalam perjalanan saya ke kelas melayu saya.Pada masa itu,saya hendak mencuba untuk melompat dan berduduk bersila. Tiba-tiba, apabila saya melompat dan hendak duduk, saya terdudukkan kaki kiri saya. Tulang kaki kiri saya retak. Saya mencuba untuk bangkit untuk ke kelas bahasa melayu saya tetapi kaki saya terlalu sakit.saya tidak putus asa lalu saya bangkit dan jalan dengan perlahan. Selepas bahasa melayu saya tamat, saya pun berjalan dengan perlahan.Tetapi, saya tidak dapat teruskan.Kaki saya terlalu sakit.Saya pun duduk di lantai.Beberapa minit kemudian,beberapa murid darjah enam menolong saya.Saya mengatakan bahawa saya hendak ke bilik rawatan. Dengan segera, mereka mengankat saya ke bilik rawatan itu. Satu daripada mereka pergi ke kelas saya dan memberitahu guru saya bahawa tulang saya retak.Kerani di bilik itu mengatakan bahawa saya harus segera ke hospital untuk mendapatkan rawatan. Sesampai di sana, jururawat itu X-ray kaki saya. Dia mengatakan bahawa kaki saya harus disimen. Apabila dirumah,saya betul-betul kecewa. Itulah pengalaman yang saya tidak dapat lupakan.

SEKIAN,

WASALAMMUALAIKUM

1 comment:

kelasgerek said...

Kesiannya si Illyas kan! Tetapi, Ilyas harus ingat dan bersyukur kepada Tuhan, ALLAH S.W.T. kerana ALLAH sudah memberi peluang untuk nyawa Ilyas hidup dan sihat.
***********WASSALAM************
Daripada temanmu,
Hakim