Selamat Datang Ke Lelaman Kelas Gerek 2009

Lelaman ini ditujukan khas buat murid-murid Kelas Gerek 2008.

Kesmuanya ada 22 orang yang mempunya keunikan yang tersendiri.

Diharapkan dapat bersua lagi...

Tuesday, March 25, 2008

Pengalaman Hakim yang tidak akan saya lupa!!!!!!!!!!!!!(seramnya)

Hi semua,

Apa khabar semua? Saya baik baik sahaja. Ini Hakim lah! Pengalaman yang saya tidak lupa ialah semasa saya sedang sibuk berlakon. Ketika saya sedang berlakon, kedengaran suara yang aneh yang saya tidak pernah dengar. Kami pun berhenti dan mencari suara itu. Alangkahnya. kami tidak pun dapat jumpa suara itu. Apabila saya menoleh kepala saya, ternampak sebuah gergasi besar di atas pokok. Dengan tidak membuang masa, saya melarikan diri untuk menyelamatkan saya.
Tempat kejadian: Woodland(Marsling)
Waktu: Malam-12:00

Daripada:
Hakim(Temanmu)

1 comment:

kelasgerek said...

BORING SAYA PUN SUDAH TERTIDUR........ZZZzzzZZZzzz! Cakap saya punya blog tidak seram, away punya saya sudah mati X X
_



@/\/\!R H@/\/\2@H