Selamat Datang Ke Lelaman Kelas Gerek 2009

Lelaman ini ditujukan khas buat murid-murid Kelas Gerek 2008.

Kesmuanya ada 22 orang yang mempunya keunikan yang tersendiri.

Diharapkan dapat bersua lagi...

Friday, March 7, 2008

About Me

Hello,
kawan-kawannya dan Cikgu Faizal.

Nama saya: Amirulamin Bin Mohammad osman
Kelas saya: 6 Honesty
E-mail saya: amirulamingame@yahoo.com.sg
Hobi: Bermain permainan komputer
Warna kegenaran saya: Biru, Hijau
subjek kegemaran saya: Science, Melayu dan IT (Information Technology)
Permainan kegemaran saya: Lego
Makanan kegemaran saya: Spaggetti
Lagu Kegemaran saya: Gravity Hurts (Ada di http://bionicle.lego.com/en-US/movies/default.aspx)

Amin, master of battleships and defender of worlds
Signing Off :)

1 comment:

kelasgerek said...

Speak Malay more okay! from @/\/\!R H@MZ@H