Selamat Datang Ke Lelaman Kelas Gerek 2009

Lelaman ini ditujukan khas buat murid-murid Kelas Gerek 2008.

Kesmuanya ada 22 orang yang mempunya keunikan yang tersendiri.

Diharapkan dapat bersua lagi...

Thursday, May 22, 2008

Terima kasih, ibu bapa

Khas untuk semua ibu bapa

Saya, Cikgu Faizal, ingin mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan ribuan terima kasih kepada anda yang telah hadir untuk perjumpaan ibu bapa pada 22 Mei 2008.

Di sini juga, saya ingin memohon ampun dan maaf kepada ibu bapa yang terpaksa pulang setelah menunggu sekian lama. Sememangnya, ramai ibu bapa hadir untuk perjumpaan hari ini lantas kesuntukan masa.

Sebelum saya mengundurkan diri, saya gembira kerana anda telah hadiri sesi perjumpaan hari ini. Usah ragu-ragu untuk menghantar e-mel kepada saya sekiranya anda mempunyai seberang pertanyaan.

Selamat bercuti bersama anak anda.


Ikhlas,

Cikgu 5Z@L
22 Mei 2008

No comments: