Selamat Datang Ke Lelaman Kelas Gerek 2009

Lelaman ini ditujukan khas buat murid-murid Kelas Gerek 2008.

Kesmuanya ada 22 orang yang mempunya keunikan yang tersendiri.

Diharapkan dapat bersua lagi...

Friday, May 2, 2008

Gambar kegemaran saya yang amat comel sekali dan cerita tentang saya pada zaman dahulu...

Gambar simpanan saya di botanic Garden.
















Cerita tentang saya pada zaman dahulu


Bissmillah,
Assalamualaikum semua~(22 budak gerek & Cikgu Faizal) ,

Sekarang, saya ingin berkongsi dengan semua tentang saya pada zaman dahulu. Pada peringkat satu (darjah satu), saya sangat gementar untuk masuk sekolah yang besar itu. Cikgu yang mengajar saya ialah Mdm Kasrina. Kelas saya adalah 1 Harmony. Dia sangat garang kerana dia suka memekik dengan lancar, eh bukan tetapi kuat. Kadang-kadang, dia pun pernah pukul orang yang suka membuat perbuatan yang tidak berfaedah.Apatah lagi, saya pun berduduk diam dan beri perhatian kepadanya.

( Dalam peperiksaan darjah satu)
Bapa saya suka marah saya walaupun saya dapat markah yang tertinggi. Entah kenapa pun saya tak tahu?????????? Yang paling teruk sekali ialah bahasa Ingress.

Markah
Ilmu hisab ~ 90/100
Ingress ~ 89/100
Melayu(MT) ~ 96/100
Bapa saya pun membelikan saya mainan yang canggih iatu "Gameboy" yang berharga $999.00. ( I like it) . Saya pun masih simpan "game boy" itu hingga kini( tahun 2008).Emak saya pula menghadiahkan saya beg sekolah iaitu " Thomas and Friends"( Watak yang saya gemarkan!!)( I like it).....^^
Itu sahaja!! """""
Wassalam
Daripada: Hakim ~ Temanmu...

1 comment:

kelasgerek said...

Hakim kau pun suka Thomas And Friends?

ilyas