Selamat Datang Ke Lelaman Kelas Gerek 2009

Lelaman ini ditujukan khas buat murid-murid Kelas Gerek 2008.

Kesmuanya ada 22 orang yang mempunya keunikan yang tersendiri.

Diharapkan dapat bersua lagi...

Saturday, May 24, 2008

Congkak...


Hai semua!

Saya baru sahaja pulang dari menonton filem 'Congkak'. Sudah agak lama saya tidak menonton filem di pawagam (Pa - Panggung, wa - wayang, gam - gambar) :) Saya amat beruntung kerana dapat menonton filem 'Congkak' di E-Hub yang terletak di Pasir Ris.


Secara keseluruhan, saya memberi filem ini 6 / 10. Filem ini banyak menggunakan bunyian untuk mengejutkan penonton. Tidak ramai pelakon yang beraksi untuk filem ini. Hantu yang 'bermain' congkak juga merupakan hantu yang muncul di dalam filem 'Jangan Pandang Belakang'.


Ternyata bukan mudah untuk menerbitkan sebuah filem seram namun pengarahnya (director) telah mencuba dengan baik untuk filem ini.


Sebenarnya, saya dengan teman saya ingin menonton filem 'Narnia' tetapi filem itu hanya akan ditayangkan pada 29 Mei. Nampaknya kami harus menunggu beberapa hari lagi :)


Izinkan saya berundur untuk seketika. Pada masa yang sama, selamat maju jaya saya ingin ucapkan kepada mereka yang akan menduduki peperiksaan untuk Madrasah masing-masing. Berkat usaha tekun anda, anda akan lulus dengan cemerlang. Insyallah.

Sekian.

Ikhlas,


Cikgu 5Z@L

3 comments:

kelasgerek said...

Cikgu pergi tak ajak saya dan Ali ke?

!LY@$

kelasgerek said...

A'kum, Ilyas

Insyallah jika diberi kesempatan saya akan membawa anda berdua untuk menonton wayang bersama. Cerita hantu, ok?

Saya bimbang jika anda berdua ketakutan nanti. Susah saya nanti :P


Ikhlas,

Cikgu 5Z@L

kelasgerek said...

A'kum,Cikgu

saya hanya main2 sahaja.
harap cikgu tak marah saya.

!LY@$