Selamat Datang Ke Lelaman Kelas Gerek 2009

Lelaman ini ditujukan khas buat murid-murid Kelas Gerek 2008.

Kesmuanya ada 22 orang yang mempunya keunikan yang tersendiri.

Diharapkan dapat bersua lagi...

Thursday, May 8, 2008

Hai semua,

Apa Khabar?? Rasanya blog ini sangat sunyi kerana cuma beberapa orang yang aktif yang masuk blog ini. Mereka ialah ~ CIKGU FAIZAL/AMIR/ROSLAN/ALI/AMIRULAMIN/HAKIM/ Syabas kepada SEMUA! Saya harap, rakan-rakan yang lain iaitu RIZUWAN/ZAKI/SHIRIN/IZZUDDIN/RUDY/ ZAFIRAH//SHAQILAH/RAIHAN/ RASFIKA/RYHAN/ SUHAILA/HYKEL/DANIAL// ZUHAIRAH/ turut selalu masuk bolg ini!

Comt: Tolonglah. Janganlah sampai Cikgu Faizal shut down blog ini.

p/s: Saya pun ada blog!! Nak tahu?? Blog saya ini sudah lama saya tidak buka dari tahun 2006!
Email address: nur.kimha@gmail.com
Passwords: tiadaorangyangdilahirkanbodoh(no spacing)

Tontonilah video ini:
http://www.youtube.com/watch?v=u7rgKFG78AE&feature=related
(Saya pernah mengalami seperti ini. Kapal terbang Boeing 767-300 Air New Zealand)
Daripada:
Hakim

No comments: