Selamat Datang Ke Lelaman Kelas Gerek 2009

Lelaman ini ditujukan khas buat murid-murid Kelas Gerek 2008.

Kesmuanya ada 22 orang yang mempunya keunikan yang tersendiri.

Diharapkan dapat bersua lagi...

Monday, April 21, 2008

Syabas!



Syabas saya ingin mengucapkan kepada semua murid-murid Kelas Gerek yang telah menduduki peperiksaan lisan.

Saya percaya anda telah melakukan yang terbaik. Saya pasti anda semua telah melakukan yang terbaik sehinggakan ada guru yang memuji bacaan anda.

Khas untuk Roslan, usahlah anda bimbang kerana kesihatan anda lebih penting buat masa ini. Terima kasih kerana masih melayari lelaman ini sungguhpun anda kurang sihat.

Dengan itu, syabas sekali lagi kepada semua. Bagi mereka yang belum menduduki peperiksaan lisan (Roslan dan Shaqilah), usah bimbang kerana saya yakin anda tiada masalah untuk bahagian ini.

Sekian.


Ikhlas,

Cikgu 5Z@L

1 comment:

kelasgerek said...

cikgu saya punya nama pun salah roslan