Selamat Datang Ke Lelaman Kelas Gerek 2009

Lelaman ini ditujukan khas buat murid-murid Kelas Gerek 2008.

Kesmuanya ada 22 orang yang mempunya keunikan yang tersendiri.

Diharapkan dapat bersua lagi...

Thursday, April 24, 2008

Anda Boleh Lakukannya :)

Hai semua!

Saya harap penerangan (explanation) yang telah saya berikan awal tadi akan membantu anda esok. Seandainya anda mempunya sebarang masalah sebelum kertas peperiksaan esok, anda boleh berjumpa dengan saya.

Semoga apa yang telah anda pelajari selama ini akan membantu anda esok. Lakukan yang terbaik kerana sememangnya anda merupakan murid-murid yang penuh dengan idea. Berfikiran positif dan anda akan melalui ujian esok dengan mudah.

Sebelum saya mengakhiri ucapan selamat saya ini, saya cukup bangga dengan prestasi anda semua. Kini anda semua sering bekerjasama sebagai sebagai sebuah kelas. Teruskan usaha anda yang sering membantu teman-teman lain dan tidak segan bertanyakan soalan.

Senyum-senyum selalu dan tidur awal, O.K?

Sehingga berjumpa lagi...


Ikhlas,

Cikgu 5Z@L

2 comments:

kelasgerek said...

Cikgu selama ni saya tidak senyum ke? he he he he he

!ly@$

kelasgerek said...

cutenya kucing cikgu

!ly@$