Selamat Datang Ke Lelaman Kelas Gerek 2009

Lelaman ini ditujukan khas buat murid-murid Kelas Gerek 2008.

Kesmuanya ada 22 orang yang mempunya keunikan yang tersendiri.

Diharapkan dapat bersua lagi...

Thursday, April 24, 2008

Perasaan Hakim terhadap "PEPERIKSAAN SA1"

Gambar ini diambil di Melbourne, Australia
Perasaan Hakim terhadap 'Oral' dan 'Karangan' melayu dan Ingress

Oral/21 April 2008 & 22 April 2008

Perasaan saya sangat "confident" ~ "yakin" sedang saya membuat 'Oral' melayu dan Ingress. Sebenarnya, saya adalah orang yang kedua(2nd) untuk buat oral. Apatah lagi, si Amir adalah orang yang pertama(1st).

Cikgu Rita

Amir(1st)

Hakim(2nd)

Alhamdulillah, saya masih ingat Tips-Tips "Oral" yang telah diberikan oleh Cikgu Faizal.

ps/: Sebenarnya, saya berasa "gementar" ~ "Takut". (~ = bermakna) He..he..he..he..he..

  • Pertama, saya greet ~ ucap (e.g. salam hormat Cikgu........)
  • Kedua, nama dan kelas
  • Ketiga, baca passage itu dengan lancar.
  • Keempat, picture discussion ~ perbincangan gambar.
  • Kelima, beri options ~ opsyen

.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~.

Karangan / 25 April 2008/

Perasaan saya sangat "confident" ~ "yakin" untuk membuat sebuah karangan. Saya menguna Soalan 2 (bersama gambar dan frasa).

Alhmdulillah, saya masih ingat "Tips - Tips" karangan yang telah diberikan oleh Cikgu Faizal.

  • Pertama: 2008. Tahun yang menggembirakan.................
  • Untuk akhirnya: Peribahasa.

.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~.

(Watch this) This is my favourite songs!(Hasta Manana)

http://youtube.com/watch?v=EfWbXobO92w

Dan lagi satu(Movie)

http://youtube.com/watch?v=1XHt4RgjFXs

1 comment:

kelasgerek said...

Hakim yang oral tu berikan pendapat ke atau opsyen?he he he he

$yed !ly@$