Selamat Datang Ke Lelaman Kelas Gerek 2009

Lelaman ini ditujukan khas buat murid-murid Kelas Gerek 2008.

Kesmuanya ada 22 orang yang mempunya keunikan yang tersendiri.

Diharapkan dapat bersua lagi...

Saturday, April 26, 2008

Perasaan ujian oral saya

Asalammualaikum Cikgu dan Kawan-kawan,



Saya hendak berkongsi dengan kamu semua perasaan oral saya. Ujian oral saya diadakan pada hari Isnin, 21April 2008 pada pukul 1.30 petang. Guru yang menguji saya ialah Cikgu Rita.Sebelum dia memanggil saya, saya mengeluarkan lembaran kerja saya untuk mengulang kaji sekali lagi. Apabila Cikgu Rita memanggil saya,saya merasa gementar.Mulut saya merasa sedikit sakit. Tetapi, Cikgu Faizal memberikan kami tips-tips.Tipsnya ialah, mengerak-gerakkan mulut supaya tidak merasa sakit dan membasahkan muka supaya tidak merasa ngantuk.Tips-tips yang lain pula

1)menghormat gurunya(dengan mengatakan Salam Hormat)
2)tanya guru bolehkah saya duduk atau memulakan.

Itulah sahaja yang saya hendak berkongsi kepada kamu semua.Sebelum saya pergi, saya hendak mengucapkan kepada Roslan dan Danial SELAMAT MAJU JAYA!!!

Sekian

Wassalammualaikum

$yed !ly@$

No comments: