Selamat Datang Ke Lelaman Kelas Gerek 2009

Lelaman ini ditujukan khas buat murid-murid Kelas Gerek 2008.

Kesmuanya ada 22 orang yang mempunya keunikan yang tersendiri.

Diharapkan dapat bersua lagi...

Wednesday, April 9, 2008

Saya pergi jalan-jalan dengan keluarga saya :]






Hi Kawan-Kawan dan cigu faizal

8 April 2008 saya telah pergi makan dengan keluarga saya dan itu kereta saya brand honda fit lawakan

bapa saya kalau bosan selalu ajak kita keluar pergi makanlah jalan-jalan lah.Sangat atif ya bapa saya.Ada satu gembar saya pergi ke chagi makan nasi lemak lepas itu pergi berkemah di beach.tiba-taba saya ternampak seekor burung helang punye lah besah

abang sedaras saya pakai topi berwarna putih namanya johari shotform joe minat joker style kan . saya telah tunjuk kan gambar pelamin itu pelaminlah saya buat dengan sedara saya .sya dapat gaji $50 boleh beli kan cikgu honeystar hehehehehe ok saya nak main game ps2 saya bye

wassalam roslan

3 comments:

kelasgerek said...

lan kau pergi tak ajak aku dan cikgu Faizal?

kelasgerek said...

lan kau pergi tak ajak aku dengan cikgu Faizal?


Ilyas

kelasgerek said...

kau pergi tak ajak aku danCikgu FAIZAL sa!