Selamat Datang Ke Lelaman Kelas Gerek 2009

Lelaman ini ditujukan khas buat murid-murid Kelas Gerek 2008.

Kesmuanya ada 22 orang yang mempunya keunikan yang tersendiri.

Diharapkan dapat bersua lagi...

Wednesday, April 9, 2008

Kawan baik Ilyas

Assalammualaikum cikgu dan kawan-kawan


Saya hendak berkongsi dengan kamu semua kawan saya.Kawan baik saya ialah Ali,Hakim Amir,Imran,Roslan,Rizuwan,Farhan dan Hamzah.Tetapi sayangnya Farhan dan Hamzah terpaksa tukar kelas.Kawan baik saya yang terapat sekali ialah Ali.Saya mengenali dia pada darjah empat.Pada darjah lima, saya mengenali dia dengan lebih banyak.Sekarang pada darjah enam,kami masih sama kelas.Dia pun telah menolong saya dalam pelajaran saya.Dan kadang-kala juga,jika dia tidak mempunyai wang, saya akan belanjanya.Jika begnya terlalu berat untuknya, saya akan menolongnya mengankat begnya.Ada ketika itu apabila badan belakangnya sakit,saya nenolongnya ke tempat rawatan dan pelan-pelan menolongnya balik ke kelas.Itu sahajalah kisah saya dan Ali.

Sekian,

Wassalammualaikum

No comments: