Selamat Datang Ke Lelaman Kelas Gerek 2009

Lelaman ini ditujukan khas buat murid-murid Kelas Gerek 2008.

Kesmuanya ada 22 orang yang mempunya keunikan yang tersendiri.

Diharapkan dapat bersua lagi...

Tuesday, June 24, 2008

Terima kasih :)

Saya ingin mengucapkan terima kasih kepada semua murid-murid yang telah menyumbangkan karya mereka mengenai idola mereka. Saya telah membaca kesemua kiriman anda dan kesemuanya menarik.

Di sini saya amat mengharapkan agar anda melihat idola anda sebagai seorang ikon yang berjaya. Anda mampu mengikut jejak kejayaanya. Apa juga minat anda kelak, saya mendoakan yang terbaik untuk anda sekalian.

Khas untuk Rizuwan dan Hakim yang menganggap saya sebagai idola anda, terima kasih saya ucapkan. Diharapkan segala yang telah diajar kepada anda menjadi satu inspirasi untuk anda berdua. Kedua-dua anda berbakat dalam bidang masing-masing :)

Sehingga berjumpa di masa yang lain.

Sekian.



Ikhlas,

Cikgu 5Z@L

No comments: