Selamat Datang Ke Lelaman Kelas Gerek 2009

Lelaman ini ditujukan khas buat murid-murid Kelas Gerek 2008.

Kesmuanya ada 22 orang yang mempunya keunikan yang tersendiri.

Diharapkan dapat bersua lagi...

Monday, June 23, 2008

Idola Saya (Hakim)

Hai semua..! Apa Khabar? Saya sihat Alhamdulillah.

Sekarang, saya mahu meluahkan rahsia saya...
Iaitu: Siapakah Idola saya?

Idola saya ialah ibu bapa saya yang tersayang.
Ibu bapa saya selalu menolong saya jika saya dalam kesusahan...
Mereka pun selalu menolong saya dalam matapelajaran saya..
Cara mereka mendidik saya sangat positif...
Bapa saya sangat garang tetapi dalam hatinya,dia sangat murah hati dan baik.
Ibu saya pula sangat baik dan pemurah hati.
Dan ketiga iatu cikgu saya, Cikgu Faizal...
Dia telah menolong saya dalam matapelajaran bahasa melayu...
Dia pun telah memperbaiki dan mempertingatkan markah kertas Bahasa Melayu..

Itu sahaja,
Sekian, Wassalam
Daripada:
Hakim(temanmu)-(ALLAH is GREAT and MIGHTY)




No comments: