Selamat Datang Ke Lelaman Kelas Gerek 2009

Lelaman ini ditujukan khas buat murid-murid Kelas Gerek 2008.

Kesmuanya ada 22 orang yang mempunya keunikan yang tersendiri.

Diharapkan dapat bersua lagi...

Monday, June 23, 2008

idola Saya (Muhammad ryhan bin Samadi)

idola saya ialah abang saya kerana dia selalu ajar saya bila saya tidak tahu bagaimana untuk membuat sesuatu soalan dan dia kadang-kadang baik kepada saya tetapi kadang-kadang juga dia jahat kepada saya tetapi dia masih idola saya. dan dia sangat kelaka selalu membikin jenaka dan jenaka-jenaka dia selalu membuat saya ketawa.dulu bila saya masih kecil saya sedang bernangis di bawah blok kerana ada ramai budak mengacau saya.tiba/tiba abang saya datang. saya memberitahu dia kenapa saya bernangis.dia mengambil bola dia dan tendang bola itu.bola itu terkena orang yang mengacau saya.dan kerana dia sangat raggi.

No comments: