Selamat Datang Ke Lelaman Kelas Gerek 2009

Lelaman ini ditujukan khas buat murid-murid Kelas Gerek 2008.

Kesmuanya ada 22 orang yang mempunya keunikan yang tersendiri.

Diharapkan dapat bersua lagi...

Thursday, June 5, 2008

Filem Narnia


Hai, semua!
Saya baru sahaja menonton filem Narnia: Prince Caspian di E-Hub. Filem ini ditaayangkan selama dua setengah jam. Bagi anda yang tidak pernah menonton filem siri Narnia ini, anda mungkin ingin menonton siri pertamanya.

Secara keseluruhannya, saya memberikan filem ini 6 / 10. Saya masih sukakan siri pertama Narnia kerana lebih banyak perkara yang menarik di dalam siri tersebut :)

Itu sahaja buat masa ini. Saya harap anda sedang seronok bercuti.

Sehingga di kesempatan yang lain.


Sekian.

psst: Saya telah selamat kembali ke tanah air sehari yang lalu. Pengalaman yang agak menarik. Jika masa mengizinkan, saya akan menceritakan serba sedikit mengenai pengalaman itu di dalam kelas kelak.



Ikhlas,

Cikgu 5Z@L

No comments: