Selamat Datang Ke Lelaman Kelas Gerek 2009

Lelaman ini ditujukan khas buat murid-murid Kelas Gerek 2008.

Kesmuanya ada 22 orang yang mempunya keunikan yang tersendiri.

Diharapkan dapat bersua lagi...

Thursday, June 19, 2008

halo semuah saya suhaila ,
sempena hari cuti bulan jun ini saya akan bekongsi
pengalaman saya ke BRUNEI dan SABAH.......saya pergi ke saba
pada 10 hari bulan jun higgah ke 15 hari bulan jun.Saya pergi ke sana bersama 10 orang kawan PANDU PURERI dan juga CIKGU LYANA DAN CIKGU MULIATI.....best tau dekat sana,kalau ikut kan hati saya nak tinggal disana !!!

kemanakah tempat saya lawati?? (nak tahu)??

saya berkesempatan melawant (RUNGUS LONG HOUSE), (TIP OF BORNEO), (MOUNT KINABALU) (RIVER CRUISE) (MUSEUM SULTAN BRUNEI) ( MESJID NEGARA)
DAN BANYAK LAGI !!!

OUH YA DAN BERSAMA 35 ORANG DARI CEDAR GIRLS SEC SCH DAN 4 ORANG TRAINER!!
PENGALAM YANG TIDAK DAPAT DILUPAKAN

No comments: