Selamat Datang Ke Lelaman Kelas Gerek 2009

Lelaman ini ditujukan khas buat murid-murid Kelas Gerek 2008.

Kesmuanya ada 22 orang yang mempunya keunikan yang tersendiri.

Diharapkan dapat bersua lagi...

Friday, June 20, 2008

~Cuti Sekolah!~

Hai Kawan kawan,ape khabar?Pada cuti sekolah,saya sekeluarga dan sepupu saya pergi berkelah di East Coast Park.Kami membawa makanan seperti nasi lemak dan lain lain lagi.Di sana ada ramai orang berkelah..saya dan sepupu saya bermain bola sepak,berenang dan juga kami mengorek pasir paling dalam..selepas itu,kami semua terus menuju ke tandas.selepas itu kami pula mengambil gambar di dalam tent kami.Suasana pada waktu malam sangat sejuk..Beberapa minit kemudian,kami pun pulang rumah.saya berasa sanggat letih tetapi berasa gembira... Dari:NurZafirah A.Razak 6Pe (^.^)

No comments: