Selamat Datang Ke Lelaman Kelas Gerek 2009

Lelaman ini ditujukan khas buat murid-murid Kelas Gerek 2008.

Kesmuanya ada 22 orang yang mempunya keunikan yang tersendiri.

Diharapkan dapat bersua lagi...

Monday, August 25, 2008

syukur lah!!!!!!!!!!!

Syukur alhamdulilah saya lulus prelim saya.
Saya mengucapkan taniah kepada semua kawan-kawan saya.
Saya akan mendoakan kepada semua

kawanku untuk lulus peperiksaan PSLE dan mendapat
sekolah yang bagus.


Pada waktu oral saya,kaki saya menggigil.
Saya berasa sangat takut.

Tetapi,saya cuba melawan perasaan saya dan beranikan
diri saya.



Saya ada membuat kesilapan dalam oral melayu saya.
Saya tidak sebut perkataan

dengan betul.Itu saja silap saya.

Saya mengucapkan selamat maju jaya kepada semua kawanku.
Harap kamu mendapat
markah yang baik.
Dan ada lagi,jangan lupa saya apabila kamu sudah di sekolah

baru kamu.=D

~ROSLAN~




No comments: