Selamat Datang Ke Lelaman Kelas Gerek 2009

Lelaman ini ditujukan khas buat murid-murid Kelas Gerek 2008.

Kesmuanya ada 22 orang yang mempunya keunikan yang tersendiri.

Diharapkan dapat bersua lagi...

Saturday, May 16, 2009

~~~~~~~~~~~~~


Kuching Tour

Bilik "Khayalan" Saya

Gambar "Kucing" (National Icon Of Kuching,Sarawak)

(:Permandangan Yang Indah Jika Diletakan Muka Saya :)



Saya Dan 2 Adik-Beradik Saya


!Resort Saya!
Salam Semua,
Sudah Lama Saya Tidak Berkomunikasi Bersama Anda.
Sebenarnya Saya Sibuk Dengan Perkara Yang Saya Harus Selesaikan Di Studio.
Maafya. Saya telah memaparkan Beberapa gambar Semasa Saya Bercuti Di Kuching Sarawak. Saya Menaiki Kapal Terbang Silkair kesana.
Cuaca Tidak Begitu Panas dan Sejuk Berbandingkan Negara Kita.
Jam Di sana Pula Satu Jam Lambat Dari Sini.
E.g Sini Pukul 5.00am, Sana 4.00am.
Saya Harap Anda Pun Ceritakan Pengalaman Anda Yang Manis Bersam Keluarga anda Di Blog Yang Sunyi Ini.
Akhir Sekali, Saya Akan Berkongsi Dengan Anda Video Tentang Kita Semasa Kita Berada Di Bangku Sekolah Peringkat 6.(Learning Journey)
Hingga Kita jumpa Lagi Pada Bila-Bila Masa Di Masa Hadapan...
Daripada: Md.Nurhakim Bin Bajuri Ali





No comments: