Selamat Datang Ke Lelaman Kelas Gerek 2009

Lelaman ini ditujukan khas buat murid-murid Kelas Gerek 2008.

Kesmuanya ada 22 orang yang mempunya keunikan yang tersendiri.

Diharapkan dapat bersua lagi...

Sunday, February 21, 2010

Ke Kuala Lumpur

Hi kwn-kwn..

Seperti yg telah saya janjikan, saya akan ceritakan tentang apa yg saya buat pada Tahun Baru Cina. Saya telah ke Kuala Lumpur. Kita sampai di hotel yg kami inap agak lewat. kita sampai pada pukul 8 malam. jadi apa bila kita sampai saja, kita pun rehat. hari kedua kita pergi membeli-belah dia Mid-Valley Megamall. Hari ketiga pula kita ke Genting Highland. Di sana saya tidak berpuas hati kerana di sana ada ramai sangat orang. cuaca nya pula sangat panas. sehinggakan saudara saya kena sunburn. selepas ke Genting, pada esok nya kita pulang ke Singapura.. itulah yang saya buat apabila saya di Kuala Lumpur.

Sehingga berjumpa di masa yg lain....

Syed Ilyas

No comments: