Selamat Datang Ke Lelaman Kelas Gerek 2009

Lelaman ini ditujukan khas buat murid-murid Kelas Gerek 2008.

Kesmuanya ada 22 orang yang mempunya keunikan yang tersendiri.

Diharapkan dapat bersua lagi...

Thursday, February 11, 2010

Akan ke Kuala Lumpur

Hi kwn2...

Sudah lama kita tidak bersua .. saya sangat rindu pada kamu semua..Blog kami ini sangat sunyi. Saya ingin beritahu kamu semua jika tiada arang melintang, saya akan ke Kuala Lumpur bersama keluarga saya pada Tahun Baru Cina ini. Ia itu pada 13/2/2010 ini. saya akan ke sana selama 4 hari. insyallah saya pulang pada 16/2/2010.. selepas saya pulang dari Kuala Lumpur, jika ada masa, insyallah saya akan ceritakan pada kamu semua apa saya buat di sana..ini saja buat masa ini. Saya harap kamu semua dapat menceritakan apa yg kamu lakukan pada Tahun Baru Cina ini.

Hingga jumpa di masa lain.....

Syed Ilyas

No comments: