Selamat Datang Ke Lelaman Kelas Gerek 2009

Lelaman ini ditujukan khas buat murid-murid Kelas Gerek 2008.

Kesmuanya ada 22 orang yang mempunya keunikan yang tersendiri.

Diharapkan dapat bersua lagi...

Sunday, February 15, 2009

:)


Hi Semua!


Sudah lama tak tanya khabar.

Anda semua sihat tak??

Saya sungguh bahagia hari-hari kerana saya ada banyak kawan di sekolah saya.

Kehidupan saya berbeza dari dulu kerana 'attitude' tak macam dulu, diam aje.

Sekarang, saya boleh meluahkan perasaan macam gangster.(macam aje)

Amir pun telah tukar perangai.

Dulu dia degil, sekarang dia berdiscpline.

Bawa buku hari-hari, buat hw dan sebagainya.

Shirin pun dah tukar perangai...

Dulu diam tapi sekarang macam gangst......OOPS!!
Saya harap anda semua pun ceritakan pengalaman anda. Ok (macam saya):)
Itu sahaja. Jangan lupa tonton video saya yang akan datang K...
Daripada
Md.Nurhakim 6 Love(incase you had forgotten me)


No comments: