Selamat Datang Ke Lelaman Kelas Gerek 2009

Lelaman ini ditujukan khas buat murid-murid Kelas Gerek 2008.

Kesmuanya ada 22 orang yang mempunya keunikan yang tersendiri.

Diharapkan dapat bersua lagi...

Saturday, January 17, 2009

Rindu cikgu dan teman2 saya...

Hi cikgu 5zal dan teman2...

cikgu dan teman-teman semua sihat...??

saya di sini sihat tapi stres dengan kerja sekolah...

hari ini saya sempat pergi ke blog kelas gerek...

hai......... sudah lama kita tidak berjumpa....

semalam saya pergi ke sekolah rendah telok kurau dan
di sekolah saya terjumpa shaqilah,taufiq ,illyas dan ramai lagi.....

saya harap kita sekelas dapat berjumpa lagi...

saya tidak akan lupakan avtiviti dan cara yang dilakukan
semasa kita mengadakan pelajaran melayu...



ok...itu saja....

~Nur zuhairah~

No comments: