Selamat Datang Ke Lelaman Kelas Gerek 2009

Lelaman ini ditujukan khas buat murid-murid Kelas Gerek 2008.

Kesmuanya ada 22 orang yang mempunya keunikan yang tersendiri.

Diharapkan dapat bersua lagi...

Wednesday, November 5, 2008

Di Bus Stop!!!

27 october 2008.Hari itulah aku hampir ditimpa kemalangan.
Saya,abang saya dan kakak saya mahu ke wayang untuk menonton HSM3.(kawan-kawan cuba teka apa HSM3!)Bila kami semua sampai di traffic light,kita semua ternampak bus nombor 21!Kita pun terlambat.Selepas itu saya berkata kepada kakak saya"kak kita jaywalk je"kakak saya pun bersetujuh.(kita jaywalk kerana kita sudah lambat untuk menonton HSM3)saya dan abang saya pun lari .TETAPI,traffic Light menunjuk orang merah.Saya pun confused.Saya nak berhenti ke atau pergi je.Bila kita Jaywalk, Bas Nombor 21 hampir melanga saya dan abang saya.
Pelajaran saya:Jangan jaywalk.

$h!r!n:0

No comments: