Selamat Datang Ke Lelaman Kelas Gerek 2009

Lelaman ini ditujukan khas buat murid-murid Kelas Gerek 2008.

Kesmuanya ada 22 orang yang mempunya keunikan yang tersendiri.

Diharapkan dapat bersua lagi...

Tuesday, October 21, 2008

(Untuk Cikgu 5z@l)

Saya ingin mengucapkan Terima Kasih atas perbuatan Cikgu untuk mendidik saya dalam Bahasa Melayu. ~I really appreciate that :). Lagu ini berkisar tentang seorang Cikgu, telah mendidik seorang murid. Akhirnya, dia berjaya dalam perperiksaan. Dia hendak berterterima kasih kepada Cikgunya dengan memberi buah tangan kepadanya. Tetapi, dia tidak tahu apa hendak diberinya laludia diberi kesempatan untuk cium cikgu!!

:):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

Kepada 22 budak bijak.

Saya, Hakim, ingin anda untuk memberi gambar gambar anda kepada saya kerana saya ingin masukkan gambar anda ke dalam projek saya yang telah dikatakkan oleh Cikgu saya..!! :) Anda boleh hantar gambar anda ke email saya, iaitu: mdnurhakim_abba@hotmail.com atau www.clutterme.com/mdnurhakim-abba atau Friendster iaitu: abbagold_hakimandali@yahoo.com atau ke nurkimha@gmail.com atau ke mohamed_nurhakim@moe.com.sg . Terima Kasih:)

No comments: