Selamat Datang Ke Lelaman Kelas Gerek 2009

Lelaman ini ditujukan khas buat murid-murid Kelas Gerek 2008.

Kesmuanya ada 22 orang yang mempunya keunikan yang tersendiri.

Diharapkan dapat bersua lagi...

Monday, September 1, 2008

Terima kasih :)

Saya ingin mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan jutaan terima kasih kepada Kelas Gerek 2008 yang telah bersusah payah merancang majlis Hari Guru 2008.

Murid-murid yang ingin saya tujukan ucapan khas terima kasih saya ialah:

1. Syed Ilyas - yang memastikan rancangan Hari Guru dihadiri semua dan tidak lupa juga di atas persiapan makanan yang sungguh enak :)

2. Nur Hakim - makanan yang anda bawa cukup lazat dan menjilat jari terutama sekali 'muffins' anda :)

3. Ali Hanafiah - sudi menaja (sponsor) makanan ringan :) Sungguh pemurah

4. Kepada murid-murid yang telah bersusah payah memberikan saya hadiah. Sungguhpun saya amat menghargai hadiah anda, saya lebih gembira dengan kejayaan anda untuk peperiksaan prelim yang baru berlalu.

5. Saya juga tergelak dengan aksi teman kita, Roslan, yang cuba berlakon sebagai Cikgu 5Z@L. Untuk Roslan, saya akan pastikan lakonan anda dapat disaksikan oleh teman-teman yang lain. Yang penting, anda sememangnya mempunyai mutu lakonan yang amat baik :)

Terima kasih kepada semua yang telah memastikan Hari Guru 2008 amat bermakna buat diri saya. Saya cukup terharu dengan kehadiran anda semua. Yang pasti saya akan merindui hilaian tawa (laughter) anda apabila anda ke sekolah menengah. :( Jangan lupa untuk pulang menjengok guru anda ini, ya. Insyallah.

Akhir kata, selamat mengerjakan ibadah puasa dan moga segala kebaikan yang anda lakukan mendapat rahmat.


Ikhlas,

Cikgu 5Z@L

No comments: